|
|
2008 年 7 月 23 日 星期三  |
| 2008-07-23 |
分類: 未分類 |
哈2!!!今日冇冇奈奈咁又過左果今日加夏令..'!!!!!!!!!
禾發覺有時真係好悶加,.,!!!
好悶好悶..'-口-禾都5知點解..'!
又好似冇咩野做咁..'-8-
今日又同禾牙妹嘈左交.....'
每次同佢嘈完都會好想喊
係度林..佢究竟有冇當禾係+姐
中2點就點..'!!!!!!!!
常日都係度發脾氣.'
感覺好煩好煩,..,!!!- -
唉*!!!!
你話應該點好
|
| 發表時間:2008-07-23 02:49 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 310 | 311 | 312 | 313 | 314 | 315 | 316 | 317 | 318 | 319 | ... | 381 | »
|