|
|
2008 年 6 月 26 日 星期四  |
| 2008-06-26 |
分類: 未分類 |
哈*!!!!!!!琴晚去左謝師宴lA..'
去果時同左CARPO,ANITA同埋ICHIGO去..
因為好大雨牙..
搞到禾地至的士的好難..'
BU過最後都OK..’
D野OK好食LA,..'
走果時同左佳佳,安安..朱媽同埋camile1起走..
哈哈*!!!
禾地行路番..因為5想搭車車!!!!!
哈*!!!
禾地5果係雨中漫步...;
好浪漫....哈哈>33333<'
跟住去左m記買書糕...
好好味//..
bu過飽到想嘔- - =
跟住夜晚10點9先番到屋企..
好眼訓...'zZZZZ22
|
| 發表時間:2008-06-26 06:21 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 326 | 327 | 328 | 329 | 330 | 331 | 332 | 333 | 334 | 335 | ... | 381 | »
|