|
|
2008 年 6 月 2 日 星期一  |
| 2008-06-02 |
分類: 未分類 |
今日晨早留留就要番學la.....
中落埋雨添!!!!!! 有d郁悶., ,.
中有中有, ,,今日派左好多測驗
有d低分添.,,.T^T
BU過算LA...,
聽日冇也測, ,.,.
都好加,. ,.
今日可以5溫住 ,.,.
真係有D擔心星期四果晚溫5溫得哂
放學之後佳佳陪左禾去買魚湯粉食>()<
巧巧味加 ,.., ,,.KAka!!!!!
1日又過去la., ,.
◤♣MUm!`♥" 、] -<〝<*°_!♥ 為什麼每天都會過得淡而冇味 !!!!!!
|
| 發表時間:2008-06-02 05:48 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 349 | 350 | 351 | 352 | 353 | 354 | 355 | 356 | 357 | 358 | ... | 381 | »
|