2008 年 5 月 10 日 星期六 2008-05-10 分類: 未分類 KAka"______今日要番學學去聽里殺., ,. .,有D悶添., ,. ~!! BU 過今日都好開心加,. ,.因為果度播左1首禾最愛加祖2加一首歌., ,. -------世上只有------- 真係好開心牙1,. ,.,. 今日使補習. ., ,.好開心. ,. ,. 今朝同左小CARPO去左聖記食早餐 ,.,. 巧巧味 發表時間:2008-05-10 11:49 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
KAka"______今日要番學學去聽里殺., ,. .,有D悶添., ,. ~!!
BU 過今日都好開心加,. ,.因為果度播左1首禾最愛加祖2加一首歌., ,.
-------世上只有-------
真係好開心牙1,. ,.,.
今日使補習. ., ,.好開心. ,. ,.
今朝同左小CARPO去左聖記食早餐 ,.,. 巧巧味