today冇野做,,,
整左果new日記,,,
整好左又唔識整背景...

作死呀,,,
等一陣搵人救我...
好悶呀!!!
破經6呀6日冇出過街街,,,

搵人同我出街街啦,,,
add金英左一半又唔采我,,,
跟住我搵豬ting,,,

哈哈!!!
天主呀,,,
有人打救我啦!!!
but得一個人同我出都好悶呀...

琴日同今日真真都番左學校,,,
冇佢同我去街街lu~~~
完lu~~~

後+!!!終於我都整好個板啦,,,嘖血啦,,,
好好好伶呀d發光mushroom~~~我想要一棵呀!!!

唔知有冇得買ge呢~~~仲仲仲仲仲仲仲仲有呀我個diary整左d野呀!!!想揄圖我會知嫁...

|