♥-表妹晴結婚啦(!)
♥-恭喜恭喜阿0.0"
♥-好掛住臭屎忽冰-
新一年又黎噢;;;
我好掛住索冰索棉索思索純索蔚索美xD"
`#你們永遠是我的最愛唷;;;
琴日又通頂阿;;;好春大囉個黑眼圈AvA!
祝大家系2010年到要快樂噢!!!
好掛住媽咪啊鳴鳴~咁快走~我唔想你走啊鳴鳴~又喊喇~7/8月你會帶我去湖南架/_\唔好呃我啊鳴鳴~~~
祝熊家儀,M巾媽咪,陳嘉琪聖誕節快樂啊
 ......(閱讀全文)
琴日同儀儀AnD棉棉玩得好開心又玩爆人名啵我最喜歡噢
儀儀又話今晚我會死緊啵
最後.....我都冇死到*0*仲係到打緊QooZa啵比儀儀睇到一定打死我的
唔講啦~我要訓._.琴晚唱k唱到通頂唔方便講野沙曬
好啦真係要訓喇~掰掰