http://s322.photobucket.com/albums/nn427/my121/HEBEBAN.png
my121
暱稱: .chanyabe:p
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
最新文章
黑色星期五
green box (:
3EEEEE
超好玩的-V-
日日都日劇[[更新!係呢...
文章分類
全部 (55)
`★心情日記 (21)
`★出街 (9)
`★屋企過 (5)
`★校園生活 (18)
`★畫/圖 (2)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
日誌統計
文章總數: 55
留言總數: 431
今日人氣: 2
累積人氣: 16801
2008 年 8 月 11 日  星期一   時晴時雨
 
       煲粥                       分類: `★屋企過

                                                                     

可以用返QOOZA啦=))搞到我仲去整xANGa..
岩岩整好,QOOZA又OK返.. =_________________=
*******************
琴晚同婷&嘉華煲粥..
好正的``=))
哇KAKA...
真係咩都講牙我地..
又驚大家既牙爸牙媽入房睇我地,,
但係又想煲..呵呵''
係度講人...
嘉華想知D男仔心入面唸咩..
真係唔知..我地唔係男的`
不過我都係覺得男女唔平等``
做女仔好痛苦..呵呵'']]
有例子嫁..
1)女仔要生仔,男仔唔洗
2)女仔有英文字母,男仔冇
3)女仔會肚痛,男仔就算肚痛都可以去廁所
4)分手通常都係女仔辛苦,D男仔就好似愛理不理甘-33-
仲有好多好多..唔打LU'''))
不過我覺得依家D男仔有哂女仔D性格,,
唔係咩???
依家D男仔超小氣的.又[奶]到死[我牙哥就係一個好好既例子]......
傾傾傾...傾到5:00幾我訓著左..
婷話叫極我都叫唔醒..呵呵''
跟住屋企電話奇蹟地冇電""
爽耶(=
**********
開返留言-v-
因為冇人CM先鎖-33-
依家開返..``
[[12/8]]破5(=

 

發表時間︰2008-08-11 02:25 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
   




訪客留言 (返回 my121 的日誌)


蛇佬明 於 2008-08-23 09:17 PM 發表:
係到研究CV (聲優)
其中水樹奈奈最出名
我覺得田村由香里,平野綾,神田朱未 都OK
可以DOWN下佢地D歌家
都好好聽
GOD KOWN就係平野綾唱既
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係我個連結度,,
你甘下[[豪"BLOG]]..
佢入面個個..
係咪就係你講個個水樹奈奈..
去睇下啦..佢有樣野同你個BLOG一樣``
你地2個都LIKEY個個水樹奈奈..
係咪..
Posted at 2008-08-27 12:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



蛇佬明 於 2008-08-21 09:56 PM 發表:
男仔都有好多問題 我諗到既
1.男仔有大小的問題
2.樣的問題
3.拍拖時男仔係最可憐的時候
4.男仔如果係一個家族入面係最大個個 會有好大壓力下
5.男仔有D野唔俾得女仔知


多你一個XD
但男仔有時真窆好氣既
你地女仔諗咩我都唔係好知
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈..
1.大小問題??唔係好明2.你甘講女仔都會有樣既問題嫁WO`
3.既然甘可憐就唔好拍啦=))
4.呢個都幾同意=]]
5.甘係你地既問題[[呵呵`]]

窆???點解??-33-
嗯嗯..大家都唔知對方唸咩的XDD
Posted at 2008-08-27 12:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



蛇佬明 於 2008-08-20 05:52 PM 發表:
好想知D結他係點彈
好LIKE涼宮首GOD KOWN既結他位
你地都聽下LA^^
聽日睇天魔
星期6就去左地心
冇錢LA XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

甘你去學吉他牙=))
就當係為左呢首歌以學-v-
哇哇``地心探險記??
睇3D版牙??!
甘有米!!?成$120
好鬼貴..-333-
不過都好想去睇睇``
好似好刺激甘..
只係唸都開心死=33=
WAkAka`
Posted at 2008-08-20 09:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kapo_nas 於 2008-08-19 11:22 PM 發表:
給你一個cm''
比你咁樣講法,好想做個男的呢0.0
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘻``係牙係牙!!
哇咔咔``終於有人同意我啦..
哈哈哈哈哈''
Posted at 2008-08-20 09:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



shirley6320 於 2008-08-19 09:23 PM 發表:
c0mmEnT=]]
要回架!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好牙''
冇問題-v-
KAKA`THZ CM仔`]]
Posted at 2008-08-20 09:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yakitto21 於 2008-08-19 07:12 PM 發表:
cm一個俾你>v你刀要覆我wor
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好丫``
即刻就去..
YES!MIsS nG!!=))
THZ=))
Posted at 2008-08-20 09:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



laulam950421 於 2008-08-19 07:10 PM 發表:
幅相超級超級超級超級超級唔似你牙!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

真係超級超級超級超級超級唔似..
呵呵``
甘咪好囉``冇人認得我牙(=
Posted at 2008-08-20 09:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



mystephanie 於 2008-08-18 09:55 PM 發表:
cmcm""'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THZ'']
Posted at 2008-08-19 03:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



crystal 於 2008-08-16 04:44 PM 發表:
你一定好開心啦
>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘻```
算掛-v-
Posted at 2008-08-16 06:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



蛇佬明 於 2008-08-15 08:01 AM 發表:
一定係聽我講先開
嗯嗯
一定係
返學
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係牙..-3-
你係主頁甘講..
搞到我好似衰人甘,,不得不開-v+
Posted at 2008-08-16 03:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]