| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 20 日 星期日 晴天
| 一日遊 分類: `★校園生活 | |
今日一朝早就比阿爸嗌左起身,,
=v=放假都唔比人訓耐D..車車`
跟住返學...同菁+老黎==
阿媽約左佢地...極O``
返到學校...傾傾傾`玩玩玩`
跟住車黎左..上車..
MISS HON+何的的老師跟我地廾..
一個坐我側邊..一個坐我段面--驚lll
不過好開心MISS HON返左黎`
個導遊叫'張先生/小張/kElViN'
**************************
最尾個站去左睇馬個個地方,,
不過我地冇去睇..就同妍既阿媽夾$租左架3人車...
**************************
一個美好既星期日,,
就係甘......冇左!!!
| |
|
網主回覆
嗯嗯..THZ` Posted at 2008-04-25 03:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
''TInG..] 於 2008-04-24 05:11 PM 發表:
cm___'
|
網主回覆
THZ""""" Posted at 2008-04-24 05:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
有邊條友成日講我呀=.=(唔怪得成日打噴嚏LA)
嗯...我唔係好清楚... 只係知鍾意鄧麗欣這歌手...
|
網主回覆
WAKAKA`
講左係邊個,你會唔會打佢地的??!
哦哦~~
原來你鍾意STEPHY的??
令女BO`` Posted at 2008-04-24 05:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THZ"" Posted at 2008-04-24 05:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
今日黎係有目的既... 就係... 回覆...
都唔知點解... D人可以錦神... 都味問就知我係邊個... 我得閒係因為我太勁... 一早做好曬D野...
唔似D人(好LIKE鄧麗X個個呢) 錦懶...唔一早做曬去... (可能會俾人罵...) (若見到我講SOR先... 見唔到就冇事LU^^)
|
網主回覆
WAKAKA`
因為我成日聽某D小學FD講你個名...
所以就知你係邊個LO~~
鄧麗X???邊個黎的..??
明星--鄧麗欣??你個FD?? Posted at 2008-04-23 09:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
再一次... 絛無聊路過的路人...
AND想問你係咪讀過秀天... 不是的話可當我沒說過...
再一次無聊的離去...
|
網主回覆
甘得閒的你..??
嗯嗯..我係讀過秀天的..
係你細佬既同學牙..=]]
早咩成日都甘無聊??!=]] Posted at 2008-04-23 09:13 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
家欣, 点解幅相都唔似你ga?? What are u you doing here??
|
網主回覆
唔..你問我點解 ??!@3@
我點答你好??>V<lll
我個陣咪係度影緊相LO`哈哈~
生日快樂牙XDD
=3=你都唔打日記的..
打啦打啦..今日係你生日...唔可以唔打BO~
你要做乖乖女嘛..-v- Posted at 2008-04-21 09:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|