http://s322.photobucket.com/albums/nn427/my121/HEBEBAN.png
my121
暱稱: .chanyabe:p
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
最新文章
黑色星期五
green box (:
3EEEEE
超好玩的-V-
日日都日劇[[更新!係呢...
文章分類
全部 (55)
`★心情日記 (21)
`★出街 (9)
`★屋企過 (5)
`★校園生活 (18)
`★畫/圖 (2)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
日誌統計
文章總數: 55
留言總數: 431
今日人氣: 1
累積人氣: 16831
2008 年 4 月 20 日  星期日   晴天
 
       一日遊                       分類: `★校園生活

                                                                     

今日一朝早就比阿爸嗌左起身,,
=v=放假都唔比人訓耐D..車車`
跟住返學...同菁+老黎==
阿媽約左佢地...極O``
返到學校...傾傾傾`玩玩玩`
跟住車黎左..上車..
MISS HON+何的的老師跟我地廾..
一個坐我側邊..一個坐我段面--驚lll
不過好開心MISS HON返左黎`
個導遊叫'張先生/小張/kElViN'
**************************
最尾個站去左睇馬個個地方,,
不過我地冇去睇..就同妍既阿媽夾$租左架3人車...
**************************
一個美好既星期日,,
就係甘......冇左!!!

 

發表時間︰2008-04-20 07:48 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
   




訪客留言 (返回 my121 的日誌)


tobeypunht 於 2008-04-24 08:19 PM 發表:
路過滴``
cM=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯嗯..THZ`
Posted at 2008-04-25 03:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



''TInG..] 於 2008-04-24 05:11 PM 發表:
cm___'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THZ"""""
Posted at 2008-04-24 05:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ada0089 於 2008-04-24 04:42 PM 發表:
有邊條友成日講我呀=.=(唔怪得成日打噴嚏LA)


嗯...我唔係好清楚...
只係知鍾意鄧麗欣這歌手...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

WAKAKA`
講左係邊個,你會唔會打佢地的??!
哦哦~~
原來你鍾意STEPHY的??
令女BO``
Posted at 2008-04-24 05:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



crystal19_20 於 2008-04-24 09:46 AM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THZ""
Posted at 2008-04-24 05:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ada0089 於 2008-04-23 08:26 PM 發表:
今日黎係有目的既...
就係...
回覆...


都唔知點解...
D人可以錦神...
都味問就知我係邊個...
我得閒係因為我太勁...
一早做好曬D野...

唔似D人(好LIKE鄧麗X個個呢)
錦懶...唔一早做曬去...
(可能會俾人罵...)
(若見到我講SOR先...
見唔到就冇事LU^^)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

WAKAKA`
因為我成日聽某D小學FD講你個名...
所以就知你係邊個LO~~
鄧麗X???邊個黎的..??
明星--鄧麗欣??你個FD??
Posted at 2008-04-23 09:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ada0089 於 2008-04-22 10:31 PM 發表:
再一次...
絛無聊路過的路人...


AND想問你係咪讀過秀天...
不是的話可當我沒說過...


再一次無聊的離去...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

甘得閒的你..??
嗯嗯..我係讀過秀天的..
係你細佬既同學牙..=]]
早咩成日都甘無聊??!=]]
Posted at 2008-04-23 09:13 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



laulam950421 於 2008-04-21 08:06 PM 發表:
家欣,
点解幅相都唔似你ga??
What are u you doing here??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唔..你問我點解??!@3@
我點答你好??>V<lll
我個陣咪係度影緊相LO`哈哈~
生日快樂牙XDD
=3=你都唔打日記的..
打啦打啦..今日係你生日...唔可以唔打BO~
你要做乖乖女嘛..-v-
Posted at 2008-04-21 09:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]