|
琴日牙媽問我暑假有冇咩想學,,
我話吉他``
佢話女仔學他,,你學得到嫁啦??!
我同佢講話聽人講學吉他都唔算好難,,
要借用MISS HON名句--
[呢個世界冇做唔到既事,,只有做唔到事既人!!]
不過,,
就算幾難我都好想去學""
真的超愛吉他[HAHA'']
講講下,,牙媽叫我返大陸學`
我話下........[真係O爆`]
大陸??!我好驚佢D導師教D野唔正規,,,
所以,,我陳家欣決定左...
就算要我自己比$$去學,,
都OK的``決定左,,唔會改變!!!!
******************************
鍾意左吉他都有1年幾到,,
雖然唔係好耐,,
但係好都係第1次鍾意一樣野甘耐,,
我係因為一首歌就鍾意左吉他``
真係好87-___________-
太陽之歌
|