6/12/2006
入camp day^^
朝早冇咩特別so唔講
之後就去左食腸粉,係去家俊家食,不過佢冇帶key,so係佢屋企樓下等佢搵佢牙妹攞key
等極等唔到,就係樓下食左,好樣x
之後回校,換衫lu
去到分組,同牙釗,盛,家俊,筱欣,小芸,家文,蘇峰瑤瑤and martin一組,好開心,得4個唔識
改組名,叫做"ar笨與ar詹"
之後玩game
2人3足:第3
食飯lu
之後就定向,拉尾kaka
之後沖涼,and去allan到玩,之後聽到大佬周話巡room,就返番room lu
快佢一步,kakaka
之後訓唔著,攞人地部nds黎打,好好玩
立定決心save $$買,因為太好玩
之後訓覺
7/12/2006
6點起身,用我既kululu恐怖笑聲整醒我,then去沖涼,好舒服
8點食早餐,and then係早操then唔記得係咩game
then細運會
then d helper話罰我地冇得沖涼,未試過咁嬲ga唔知點解,全部prefect反抗到底
不過原來係camp既一部分,係測試"和門得錢水"
then講講講
3:30原本係自由時間
不過就上左去708rm傾天才表演"drama---prefect警訊版"
我同筱欣就係做主持,and then傾廣告,好搞gag
就食飯lu
andthen分站game,我地攞第一,^^
then沖涼,and等開會,開到2點幾a.m
then玩uno玩到4點,頂唔順,訓左
8/12/2006
好眼訓,5點幾俾人整醒,又去沖涼
之後早餐and天才表演
第一組就係我地,一齊順利,家俊,盛唔駛太緊張ga
then港姐版最搞gag,有人想睇photo,親自問我la
之後食最後的午餐
回學校,睇相+訓覺
之後上左去library |