yeahyeah!
今日都ok開心吧...
朝早8:45到哩..
藍莓就打黎問我
[sum...今日幾點牙?]
我都係岩岩訓醒...
咁我就話
[是但...你想哩?]
唸野緊係唔好比我唸啦-0-
XD咁藍莓就話9:30..
冇問題啦~
就刷牙洗面了!
之後車厘子同藍莓打黎話9:45~
no problem!
kaa*
到左9:45了
上去...
做功課牙
做牙做...
車厘子同藍莓好唔乖..
唔拎功課番屋企..
2bad!
做完了...
用電腦@@"
用牙用...
睇左人地d blog啦...
聽左歌子啦...
同人傾左msn啦,,,
woo...正!
唉...睇完之後
突然覺得...
才子好奸...
不愧是才 子...==+
之後
1:45
同車厘子...藍莓...青提子去"香港藝術館"
哈...
玩得好開心!
之後
就同車厘子同藍莓去左hollywood
玩玩玩*
點知...
比d sales訓話左-0-"
話咩
[我點比番個女比你牙媽!]
唔玩囉!
好巴閉咩...
XD
今日出街..
wear的褲褲..
牛仔褲一條...
好中2的一條
因為那是第一條的一條-0-"
(上面的一句好混亂唷)
也是哩一一條緊身的一條..
之後再+上一對boo"...
比車厘子話[小女人]?!
HanDSome Cherry
CuTeCuTe StArFrUiT"
kaa*
|