Qooza*~ forum*~ member*~ write*~
 
暱稱: I love you in the past**=3=
性別: 女
國家: 香港

 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...
 

><唔開心牙!><---

 
2006 年 7 月 3 日  星期一

好似我標題咁...

好唔hapi!

唉!!!

有好多件事咖...講我最記得的啦!

>>

今日聽到...原來聽日係要番學校做tsa!

@#$%&*@#$%&*!!!!><"

今日又要做"mock tsa"話就話係mock!

但係其實係分班試....=x=可惡!

>>

今日本來係同selina約左一起回校咖!

但係佢甩底牙!!!

比我食lemon....咁醱...我唔係好love to eat!

[[某:火羅左!]]@#$%&*@#$%&*@#!我幾時有話比你出聱牙!!!==

>>

selina屋企有曱甴...=3=

佢好驚下喎...-3-

打比我...之後venus又打比佢...

佢[selina]同我講...venus話...

[乜你驚曱鄤咖?!?!]

selina[係牙....]

then佢講番件事比佢[venus]聽,,,

then venus話...[我聽左你e個消息我仲驚喎!]


我聽完之後...第一句就話[恋態!]

XD"

>>

痴根的!!!

o個個痙攣曾癲咖!!!

勁整我地!拎佢一粒粒粒粒粒粒!糖之嘛!就係咁整人!

我唔妥佢好耐咖喇!

成日扮哂野咁~碌大隻眼講野大哂牙?![[某:我好驚驚牙...><(今次我buy你!)呵呵呵]]

我都可以啦!但係我整極都冇你咁大!!!嘿XD"

整到我同karin紅哂!38!

医藥$就唔陪!比人罵既$就要我地比...癲咖?!

食一粒就要整人!><"

佢自己食幾多粒牙!

又拎個"好"籍口出黎講!!!

[我媽咪話牙!一日只可食兩粒咖咋!宜家你你地食哂!比番d食糖$我牙!]

比??比成桶糖你點話姐!!!我冇你咁小家!!!痙攣曾!

可惡!!

痴線~~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

賤格!!!

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | ... | 85 | »