好似我標題咁...
好唔hapi!
唉!!!
有好多件事咖...講我最記得的啦!
>>
今日聽到...原來聽日係要番學校做tsa!
@#$%&*@#$%&*!!!!><"
今日又要做"mock tsa"話就話係mock!
但係其實係分班試....=x=可惡!
>>
今日本來係同selina約左一起回校咖!
但係佢甩底牙!!!
比我食lemon....咁醱...我唔係好love to eat!
[[某:火羅左!]]@#$%&*@#$%&*@#!我幾時有話比你出聱牙!!!==
>>
selina屋企有曱甴...=3=
佢好驚下喎...-3-
打比我...之後venus又打比佢...
佢[selina]同我講...venus話...
[乜你驚曱鄤咖?!?!]
selina[係牙....]
then佢講番件事比佢[venus]聽,,,
then venus話...[我聽左你e個消息我仲驚喎!]
我聽完之後...第一句就話[恋態!]
XD"
>>
痴根的!!!
o個個痙攣曾癲咖!!!
勁整我地!拎佢一粒粒粒粒粒粒!糖之嘛!就係咁整人!
我唔妥佢好耐咖喇!
成日扮哂野咁~碌大隻眼講野大哂牙?![[某:我好驚驚牙...><(今次我buy你!)呵呵呵]]
我都可以啦!但係我整極都冇你咁大!!!嘿XD"
整到我同karin紅哂!38!
医藥$就唔陪!比人罵既$就要我地比...癲咖?!
食一粒就要整人!><"
佢自己食幾多粒牙!
又拎個"好"籍口出黎講!!!
[我媽咪話牙!一日只可食兩粒咖咋!宜家你你地食哂!比番d食糖$我牙!]
比??比成桶糖你點話姐!!!我冇你咁小家!!!痙攣曾!
可惡!!
痴線~~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
賤格!!!