後來,總是令人後悔
   誰是誰的毒?
因為恨...
   我們不停去報复,
最後才發現迷失的還是自己...
myfirstkiss
暱稱: 痛.愛
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
愛的天國
多謝你
誤會的結局
仙凡之愛& 從來沒有愛...
後來.總讓人悲傷
文章分類
全部 (13)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
yahoo!blog
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 13
留言總數: 1
今日人氣: 0
累積人氣: 254
站內搜尋
2007 年 11 月 7 日  星期三   晴天


^^...好開心嗄,,既反義詞.. 愉快 分類: 未分類

今日我又要去果個「路上明燈」,,

真係好鬼無聊..

我都5鐘意去既,,,

55,,,今日d數學真係好難,,,

我都5係好識,,,

今日朝早帶左啊媽去見Miss Ma...-0-'''

又係講我d成績同埋果d屋企果d野,,,

真係好5掂哦,,,,

好好才聽日祇係翻上午..

下午5洗翻,,,係因為miss要見其他家長,,,

so就係聽日下午休息..

諗起都開心...

過多半個月,,,

我就可以翻大陸,,,

真係好...

可以見到佢地,,,,55..

 

2007 年 11 月 3 日  星期六   晴天


=-=''悶死.. 分類: 未分類

或許愛一早就係我既生活中消失,,

好才我依家識得放低,,

好才我5想要愛情,

但係以前發生過既野,,

我真係無辦法去忘記,,,

但係我會當係一個教訓..

提醒住我...

翻學果陣好想放假,,,

但係依家又5想啦...

你屋企好悶啊,,,

都5係好想做作業...

係屋企勁白痴..

 

2007 年 11 月 2 日  星期五   晴天


唉唉唉..-口-'' 感動 分類: 未分類

今日係星期5,,

有好多5好既野發生,,,

我都5知道點解,,??

1.我朝早就5見左一張地鐵票,,

2.我班個女同學5見左個銀包,,

3.我去完團契先至知道我5記得左拿翻體育服,,,

-口-'''真係好弊哦,,,

唉,,我岩岩睇左<<奸人堅>>大結局,,

我真係喊左,,,好慘啊,,,

點解奸人堅5去同啊翠一齊啊??

點解啊翠又5同啊黃x鴻一齊,,,??

2007 年 10 月 26 日  星期五   晴天


冰吻 不安 分類: 未分類

今日,,,係便服日,,,

                  我都冇穿,,,

                 我5想穿/無衫住/穿左好難睇...

                  但係我都有捐左好多錢...

                  今日上歷史課,,,

                   果個miss同我地講道理,,,

                    我知道個嚴重性,,,

                  但係我真係5知道會係咁嚴重...

                     好才我依家知道啦,,,

                    今日我又係度掛住佢啦,,,

                    今日我無撞到佢,,,

                     5知道佢依家點呢..??

       冰吻             

還記得分手的那天嗎
妳傷了我的心
遠望妳漸漸消失的背影
我憔悴的心在淌著淚
愛個人為什麼這樣辛苦
我對妳是不是太在乎
難道妳早已心有所屬
為何命運偏偏注定讓我孤獨
我累了 我痛了
我對妳的愛已經疲憊了
我醉了 我哭了
我被妳的愛徹底傷透了
愛過了 心碎了
妳把我的愛終於放棄了
夢醒了該結束了
殘留最後的一個冰吻你走了

2007 年 10 月 25 日  星期四   晴天


今日又撞到佢,,, 驚訝 分類: 未分類

 今日,,,

我5知道講我自己係傷心家係開心,,,

我今日又撞到佢,,,

依幾日,,我有時會撞到佢,,,

佢都係帶住果個好靚個女仔出街.

..但係今日,,,

我祇係知道佢係一個人,,,

因為佢行過黎我度

,,,同我講

:<hi!!你最近幾好嗎??>

我話都5錯啊,,,

我問佢,,,

依幾日我見到同你一齊果個女仔係米你個女朋友??

(我真係好想知道啊,,,!!

希望佢話5係啦,,,,

但係佢地拖住手,,,

應該係啦-口-''')

佢話係啊,,,

果個女仔係我依家間學校度讀...

我地就係咁識...

我話哦,,,

但係我聽到佢話係,,,

我聽到我既心再一次咁樣碎左,,,

我都係擠出一絲既笑容,,

同佢講話,,,

希望你地幸福!!

佢話多謝..

我個心真係好痛,,,

無諗過會同失戀一樣心痛...

但係我都係希望佢地幸福...