| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2007 年 11 月 7 日 星期三  |
^^...好開心嗄,,既反義詞..  |
分類: 未分類 |
今日我又要去果個「路上明燈」,,
真係好鬼無聊..
我都5鐘意去既,,,
55,,,今日d數學真係好難,,,
我都5係好識,,,
今日朝早帶左啊媽去見Miss Ma...-0-'''
又係講我d成績同埋果d屋企果d野,,,
真係好5掂哦,,,,
好好才聽日祇係翻上午..
下午5洗翻,,,係因為miss要見其他家長,,,
so就係聽日下午休息..
諗起都開心...
過多半個月,,,
我就可以翻大陸,,,
真係好...
可以見到佢地,,,,55..
|
2007 年 11 月 3 日 星期六  |
| =-=''悶死.. |
分類: 未分類 |
或許愛一早就係我既生活中消失,,
好才我依家識得放低,,
好才我5想要愛情,
但係以前發生過既野,,
我真係無辦法去忘記,,,
但係我會當係一個教訓..
提醒住我...
翻學果陣好想放假,,,
但係依家又5想啦...
你屋企好悶啊,,,
都5係好想做作業...
係屋企勁白痴..
|
2007 年 11 月 2 日 星期五  |
唉唉唉..-口-''  |
分類: 未分類 |
今日係星期5,,
有好多5好既野發生,,,
我都5知道點解,,??
1.我朝早就5見左一張地鐵票,,
2.我班個女同學5見左個銀包,,
3.我去完團契先至知道我5記得左拿翻體育服,,,
-口-'''真係好弊哦,,,
唉,,我岩岩睇左<<奸人堅>>大結局,,
我真係喊左,,,好慘啊,,,
點解奸人堅5去同啊翠一齊啊??
點解啊翠又5同啊黃x鴻一齊,,,?? |
2007 年 10 月 26 日 星期五  |
冰吻  |
分類: 未分類 |
今日,,,係便服日,,,
我都冇穿,,,
我5想穿/無衫住/穿左好難睇...
但係我都有捐左好多錢...
今日上歷史課,,,
果個miss同我地講道理,,,
我知道個嚴重性,,,
但係我真係5知道會係咁嚴重...
好才我依家知道啦,,,
今日我又係度掛住佢啦,,,
今日我無撞到佢,,,
5知道佢依家點呢..??
冰吻
還記得分手的那天嗎
妳傷了我的心
遠望妳漸漸消失的背影
我憔悴的心在淌著淚
愛個人為什麼這樣辛苦
我對妳是不是太在乎
難道妳早已心有所屬
為何命運偏偏注定讓我孤獨
我累了 我痛了
我對妳的愛已經疲憊了
我醉了 我哭了
我被妳的愛徹底傷透了
愛過了 心碎了
妳把我的愛終於放棄了
夢醒了該結束了
殘留最後的一個冰吻你走了 |
2007 年 10 月 25 日 星期四  |
今日又撞到佢,,,  |
分類: 未分類 |
今日,,,
我5知道講我自己係傷心家係開心,,,
我今日又撞到佢,,,
依幾日,,我有時會撞到佢,,,
佢都係帶住果個好靚個女仔出街.
..但係今日,,,
我祇係知道佢係一個人,,,
因為佢行過黎我度
,,,同我講
:<hi!!你最近幾好嗎??>
我話都5錯啊,,,
我問佢,,,
依幾日我見到同你一齊果個女仔係米你個女朋友??
(我真係好想知道啊,,,!!
希望佢話5係啦,,,,
但係佢地拖住手,,,
應該係啦-口-''')
佢話係啊,,,
果個女仔係我依家間學校度讀...
我地就係咁識...
我話哦,,,
但係我聽到佢話係,,,
我聽到我既心再一次咁樣碎左,,,
我都係擠出一絲既笑容,,
同佢講話,,,
希望你地幸福!!
佢話多謝..
我個心真係好痛,,,
無諗過會同失戀一樣心痛...
但係我都係希望佢地幸福... |
|