-♥` 原來* .喜歡的 都是''. 健兒*-;`/
.`-*'6點幾.. 搞下.. 遲到~0~'' 都唔錯..一返到去`` 有車
',. 練操'' 點名..仆去* 啦.. 今日`` 成個社* 精神好多XD 夠嘈!`,.}
..啦啦波* 咇咇 .. 查查'' 捧捧` 旗* 都玩唒*..太興奮.. 用不盡* 的 精力!!
.,\換完 制服*.♥忍唔住 ``走返去 *V* 好興奮*.. 辛苦'' 但 我要羸*!!
,./不過. .. 制服*' 真係好難頂-"- 樣衰到 嘔!*&%$*#&%*&%$@#
`. 閉幕* 揸住 SAx* 11點幾.. 企到*1點幾.. '又脾..又僵*..好眼瞓..好攰
.♥`,.3時多*抵校.. 個個 攰到*謝唒.. 成班*lUNCH.. 歸家..好攰好攰
.. 好辛苦* 才抵家.. ..震''.. 冇力* 揸筷子 散唒/__\
查查''打到手指損,, BB*吹爛左-口-..捧捧* 打爆好多支-__-''
* 我果真..夠暴力xD.. 恐怖極

-0-塊面*好漲腫.. 謝到* 目無表面-__-

一個啦啦隊獎♥* 足以抵消.. 這2天的 付出*
感謝*各社員