myloveyi
暱稱: |:★屎 ▪ RuBB!sH
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-05-09
2012-03-29
2011-10-11
2011-10-10
2011-09-22
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌統計
文章總數: 360
留言總數: 1210
今日人氣: 28
累積人氣: 23629
 2007 年 7 月 14 日  星期六


 今日要番學..

都冇野做既..悶死呀..

日日都做呢D..

婷佢又冇番..

放學之後同佢地行下咁..

之後一陣就番左去..

同呀媽去買野..

超..去左剪頭髮嘛..

剪左都唔中意既..

煩死..

而家成日係到叫呀媽買直髮夾..

希望得啦下..

畢業後既第一日..

=  V  =

  

2007-07-14 08:44 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2007 年 7 月 13 日  星期五


我諗都冇野值得再留戀啦掛!!??

畢業啦..所有野都唔會似自己所諗..

係呢間學校經歷過好多野..

但往往唔會似自己所諗咁..

但我大個女啦..

我會知點諗..我亦都明..

今日番學冇咩feel..

但到左最後..

鄧老師話..今次係你地最後一次同我講再見啦..

大家都好識做..

真係要畢業啦..

正正經經咁同老師講再見..

我地要留比老師一個美好既回憶呀!!

果時大家都冇野講咁..

我諗大家都心照啦..

今日起..我再唔係NLW既學生..

要離別啦..

番到屋企唔捨得既感覺先出晒黎..

冇啦啦好掛住學校喎..

不過聽日都有得番去..

諗下有D咩未做啦..

要快啦..

  

  我係一個CPU既學生啦...  

唔知係好是定壞是呢!?

再見啦..

6A班..無論人地點..

我都記得你地!!...

88啦..

  

 

2007-07-13 06:30 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2007 年 7 月 12 日  星期四


 今日冇番學呀..都冇野做..

咪去註下冊咁..之後唔番啦..

聽講都幾多人唔番啦..

番到去悶到死..

又煩鬼住晒..

不過聽日都最尾尾個日啦..

又番去影相呢..

聽日最後啦..

之後就唔知變成點啦..

唔知仲有D咩可以係可以做到架呢!??

真係珍惜啦..

但都冇咩用啦..

畢業啦..等緊新既開始..

唔想成日都諗畢業D既野..

CPU都唔知點..

今日註明好激氣LO..

去註冊比人話我點點點..

冇左條裙帶嘛..

雀左 冷3嘛..

個校長勁唔友善望我..

好得人驚架..

仲有個死人呀sir呀..

佢識我呀哥嘛..

同我呀哥講話[[你呀妹邊間架!!??]]]

吳禮和真係好唔出名呀..

話咩條裙短左D喎..咁我得呢條姐嘛..

4年班雀到而家好勁架啦..

你地係咪痴線架!!??

D校規好無理取鬧呀..

邊行邊食野係唔鬼比架..

唔比喎..有病架!!??

唉..點頂!!??

CPU呀CPU..你真係好鬼黑人憎呀..

入到去唔知要改D咩啦..

死啦..我頂唔到啦..

好鬼樣呀D校服..

D鞋唔比人雀妹仔鞋..

要2.5CM既鞋帶喎..

痴線架..呢間學校低低地架..

屌..有咩好講係呢到講..

入到去唔比講架啦..

又呢樣又果樣..

算把啦..

受死啦我..

2007-07-12 07:01 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless