| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
今日要番學..
都冇野做既..悶死呀..
日日都做呢D..
婷佢又冇番..
放學之後同佢地行下咁..
之後一陣就番左去..
同呀媽去買野..
超..去左剪頭髮嘛..
剪左都唔中意既..
煩死..
而家成日係到叫呀媽買直髮夾..
希望得啦下..
畢業後既第一日..
= V =
|
|
|
♥♥ ♥Loveless♥
我諗都冇野值得再留戀啦掛!!??
畢業啦..所有野都唔會似自己所諗..
係呢間學校經歷過好多野..
但往往唔會似自己所諗咁..
但我大個女啦..
我會知點諗..我亦都明..
今日番學冇咩feel..
但到左最後..
鄧老師話..今次係你地最後一次同我講再見啦..
大家都好識做..
真係要畢業啦..
正正經經咁同老師講再見..
我地要留比老師一個美好既回憶呀!!
果時大家都冇野講咁..
我諗大家都心照啦..
今日起..我再唔係NLW既學生..
要離別啦..
番到屋企唔捨得既感覺先出晒黎..
冇啦啦好掛住學校喎..
不過聽日都有得番去..
諗下有D咩未做啦..
要快啦..
我係一個CPU既學生啦...
唔知係好是定壞是呢!?
再見啦..
6A班..無論人地點..
我都記得你地!!...
88啦..
|
|
|
♥♥ ♥Loveless♥
今日冇番學呀..都冇野做..
咪去註下冊咁..之後唔番啦..
聽講都幾多人唔番啦..
番到去悶到死..
又煩鬼住晒..
不過聽日都最尾尾個日啦..
又番去影相呢..
聽日最後啦..
之後就唔知變成點啦..
唔知仲有D咩可以係可以做到架呢!??
真係珍惜啦..
但都冇咩用啦..
畢業啦..等緊新既開始..
唔想成日都諗畢業D既野..
CPU都唔知點..
今日註明好激氣LO..
去註冊比人話我點點點..
冇左條裙帶嘛..
雀左 冷3嘛..
個校長勁唔友善望我..
好得人驚架..
仲有個死人呀sir呀..
佢識我呀哥嘛..
同我呀哥講話[[你呀妹邊間架!!??]]]
吳禮和真係好唔出名呀..
話咩條裙短左D喎..咁我得呢條姐嘛..
4年班雀到而家好勁架啦..
你地係咪痴線架!!??
D校規好無理取鬧呀..
邊行邊食野係唔鬼比架..
唔比喎..有病架!!??
唉..點頂!!??
CPU呀CPU..你真係好鬼黑人憎呀..
入到去唔知要改D咩啦..
死啦..我頂唔到啦..
好鬼樣呀D校服..
D鞋唔比人雀妹仔鞋..
要2.5CM既鞋帶喎..
痴線架..呢間學校低低地架..
屌..有咩好講係呢到講..
入到去唔比講架啦..
又呢樣又果樣..
算把啦..
受死啦我.. |
|
|
♥♥ ♥Loveless♥
« | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | ... | 120 | »
|