真系超級耐冇打拉-\/- 哈哈.
發覺每次打刀系講理句-.-'
因為真系唔系成日打Bl0G -\/-
琴日真系攰死-________-
我地笑緊你你自己刀唔知囉. XD
哈哈, 笑到好急牙-v-''
系咁忍住. 超辛苦. 哈哈
因為掛住笑個飯食得幾淡. 哈
吥過刀好飽, .v.
點算牙. 星期1有咁刀野測- -'
上左黎f4 真系唔同哂/_\
好驚我d maths 牙.
琴日bert bert 又發脾氣-v-'
我後面果個仲系到笑w0 -.-
真系唔知個死字點寫.a_a
現加日日刀系咁- -'
刀唔知我後面果個笑咩- -
跟住我就日日咁同Sa2 系到好無奈咁對望- -
希望個頭啡D *v*
比CM牙唔該~!
用左aiko 個野整相-\/-
好似整得多野得濟. 哈哈

|