今日...
唔知做咩呀??
諗下諗下
就想開msn睇下有冇人on緊喇
點知...
得個個林浩賢,陳沅彤,,陳樂思
yoyo姐..佢地
點知第一個個同我hi個個係...我意想不到ger人
就係浩賢哥...
唉...
今日都冇人係屋企
又係得我一個....
死喇
miss pum叫我下堂唱我地choir比賽個隻歌
我可以死俾佢睇喇
又唔舒服喎
點唱呀
一定走音喇
仲有陳金花要我地跳個隻咁ger土風舞呀
我地都唔夠兩分鐘
唉