*****今日影相相呀*****
今日要影相呀
好開心呀
because一年先得個一次呀
今年影班相ge主角都唔同左喇
只有3個係冇變
就係我,林浩賢同埋劉卓賢囉
班主任以經唔係miss lam同林sir喇
以係miss man ,mr furlong,同埋mr.chan
要影2次呀
because一次係班相
一次係學會(choir)
原本好開心嫁
同意同我個punpun影
佢話俾我坐佢隔離
so happy
之後但係點知佢話要跟高矮黎排
就唔得喇
憎死你呀
不過我都係口不對心嫁喇
我係唔會憎佢嫁
哈哈
之後睇到金花同上年啲衫唔同左喎
我覺得就係今年好睇啲喇
個"look" in左好多
上年我記得我叫佢"陳黃花"呀
好衰呀我(以家先自覺得喎)
哈哈
聽日係sport day呀
一齊2日
好開心呀
又見到好可愛ge金花喎
參加左4樣呀
有shot put,,,running,,long jump,,同埋班ge接力囉
|