All about me XD-------HAPPY
既然泥左哩度,就記得留埋CM先走啦!!!
myrebecca
暱稱: `°[]◆+_{{蓓嘉迦}}__Rebecca※怡}
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2009 年 12 月 4 日  星期五   晴天


Down~~~Down~~~ 分類: 未分類

今日,

成日都好唔開心,

因為佢(女)同我講左個句野,

羊羊問我咩事,

我講左比佢聴,

佢都O~左囉~~~

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Maths,

有cycle test,

有d難

不過都做得曬

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

去到music,

要表演,

好=,=

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

其他堂冇咩好講,

總之就係好悶啦,

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

番到泥,

同蚊蚊講左,

佢話佢知左,

我地而家同病相憐,

poor us~~

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



2009 年 12 月 2 日  星期三   晴天


Horrible : ︴ 分類: 未分類

 

今日,

 

早左番學,

 

番到去,

 

Keyman遲左dd開門,

 

入到課室,

 

放低書包,

 

跟住落去assembly,

 

見到冬青,

 

佢地話今日又大地震...

 

哈哈.......

 

無奈.......

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

History,

 

雖然我都明明地佢講乜,

 

但係都係好眼訓...

 

又要dictation,

 

:@

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

CIT,

 

大地震....(Mr. Tan)

 

哈哈...

 

又係dictation

 

唔想dict...

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

R.S.

 

極悶...

 

我根本就冇聽過佢講咩,

 

一直係到冧PTH口試

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

Chinese,

 

又做中練,

 

不過都識,

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

Maths,

 

根本唔識點做,

 

=,=

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

Pth,

 

一直係到做中練,

 

唔洗oral,

 

好采...

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

放學去左啦啦隊,

 

副社話星期1,2,4,6都要返,

 

星期6: 8:00-6:00

 

Horrible....

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥




MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com