|
|
2009 年 12 月 4 日 星期五  |
| Down~~~Down~~~ |
分類: 未分類 |
今日,
成日都好唔開心,
因為佢(女)同我講左個句野,
羊羊問我咩事,
我講左比佢聴,
佢都O~左囉~~~
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Maths,
有cycle test,
有d難
不過都做得曬
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
去到music,
要表演,
好=,=
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
其他堂冇咩好講,
總之就係好悶啦,
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
番到泥,
同蚊蚊講左,
佢話佢知左,
我地而家同病相憐,
poor us~~
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
|
2009 年 12 月 2 日 星期三  |
| Horrible : ︴ |
分類: 未分類 |
今日,
早左番學,
番到去,
Keyman遲左dd開門,
入到課室,
放低書包,
跟住落去assembly,
見到冬青,
佢地話今日又大地震...
哈哈.......
無奈.......
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
History,
雖然我都明明地佢講乜,
但係都係好眼訓...
又要dictation,
:@
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
CIT,
大地震....(Mr. Tan)
哈哈...
又係dictation
唔想dict囉...
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
R.S.
極悶...
我根本就冇聽過佢講咩,
一直係到冧PTH口試
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Chinese,
又做中練,
不過都識,
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Maths,
根本唔識點做,
=,=
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Pth,
一直係到做中練,
唔洗oral,
好采...
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
放學去左啦啦隊,
副社話星期1,2,4,6都要返,
星期6: 8:00-6:00
Horrible....
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »
|