今朝一落車就見到samuel !無奈ar!
依傢佢同winky 坐...佢話好悶wor...咁我都幫唔到佢ga~
今日派左C.H. TEST & MATHS TEST ar...
C.H.得40/50...maths 就...唔講la...錯埋D無聊野,
次次都係咁大意...(由P.1 到now 我都係咁ga...)
first recess on duty la!又有一班新ge調左
上3樓,大部份都識ga la,不過唔知叫咩名~~
lunch,本來要去練集誦ga,不過今日billy,施施都冇返,
ufo 佢地又要去hall 聽政綱,唯有係集誦到請假la~
有2個F.6 ge 調左黎,男果個唔錯,不過女ge就真係要train 吓la...
連最基本ge 野都唔識,仲一句聲都冇出過...好無奈ar!
今日DF.1上activity lesson ,大部份出晒去...所以好靜ar!
上I.T.要test 倉頡AR!我D 倉頡真係...明GA LA!
不過都ok 掛...打news 果陣都打到2幾個字出黎...希望pass la!
放學,ms wu 都我地mnaths ar!
|