補返先,yesterday 玩得好夜ar!!
YESTERDAY 海南島ge 三姨婆黎左hong kong ar!!!搞到我補完習之後用5 mins ge
速度換3出去TKO...好趕ar><!!之後,同佢食LUNCH~舅母送左支日本ge 唇膏比我ar^^
跟住上左去之後,姨婆比左好多手信我地,傾左陣就同我阿姨去黃大仙見我舅公LU~
(原來三姨婆係識講PTH ga!)
下午,同2個表妺一齊落左CLUB 到玩~~之後係佢屋企上網玩MSN,不過大部份時間
都唔係我黎!!!THEN ,仲留左係到食晚飯~~9點幾返屋企之後換埋3落街!
約左班小學FD 玩~約左CMY,Pinky,Lilly Li,christy...
好耐冇見過佢地lu!!!玩到11點幾~返屋企沖涼訓覺~~~
|