今日終於可以訓晏d la!不過都係8點幾就起左身lu~
今朝食完早餐之後冇野做,所以係到watching TV~
下午開左一陣電腦同yumi 傾左陣msn~
then同mum & dad 落左去surpermark 買野~
嗯!就係咁~