琴日..
去左m記買野食///
一開始都好悶心架..
但係..
我之後做左D好錯既野..
係依度...
同你地講聲對唔住..
雖然..
我知你地唔會咁快就原諒我..
不過..
睇住你地開心都夠啦..=]