始終同你地都唔可以一齊`
由你俾佢一個人睇既時候`
我都知又開始架啦`
今日都知發生咩事架啦`
冇所謂啦`
又唔係未試過一個人`
我都知`
同你地冇乜可能真係可以咁好`
已經唔想再諗啦`
n好想同a一齊..a都好想同n一齊`但係有多個L`
3個配得幾好`呵`
可能想喊掛`
心情又唔係咁好`
就算係咁`
我都唔會搵i`
佢好有問題
希望我依個傻既人`
就算冇人理`
都可以開心D`
唔希望會絕交`
不過`
你地咁既性格`我好快就會真真正正得一個人`
哈