哈哈`
好耐冇打啦`
依幾日好攰`
啦啦隊`
又要跳舞`
哎`
今日去左沙田表演`
hey!!見到好多明星,,
哇哈哈`
好令仔>3<
我依家跳舞`
學by2個D`
哇!!
happy`
不過miss要我地練倒立`
-3-倒30分鐘`
攰死`
哈哈`
我地啦啦隊有個方大同`
因為佢好似方大同,,
so叫佢方大同`
-3-"
-------------------------------------------------------------------
最远的距離}}不是生與死,,而是我站在你面前``你卻不知道我爱你]]
|