today
我都唔知自己想做咩
成日都唔記得要做咩
記憶差咗
体育堂好討厭
要跑步
煩
我真係覺得好煩
走人
唔打!
Today
'幼'有Math小測
不過彪彪冇返
Miss司徒黎咗
佢話時間很趕
因為有worksheet and 小測
不過個小測好容易
我都知點做
today可以回家啦
真係開心
去咗銀樂隊camp三日
個銀樂隊camp好鬼悶
個camp張床超唔舒服
個冷氣機不是全日開
本來真是想同佢地玩通霄
但係真係好想sleep
所以我就sleep
最後一日我起身我feel好凍
有人調解個冷氣機
10度
要做功課啦
再見啦!
Math課有小測
個過小測好鬼難
我好多都唔知點做
我行定唔合格
我計過我可能會拿22分左右
謝sir話唔合格要再測
死得我可能要再測
希望我合格啦!
返咗唔夠一個月學就要everyday默書
害到我冇得日日打機
加冇得watch TV
真是好慘啊!
錯咗要罰抄!
慘慘慘
X無限個1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000