|
|
2009 年 11 月 16 日 星期一  |
2009-11-16  |
分類: 未分類 |
今日十一月十六日!
係我生日丫~ 
首先一點同葉去千色影貼
哈哈!!今次影得好靚牙~ 
一點半去北江買野行下街
買左爆多野OVO`
銀包,Yes!card!,
海報,貼紙,壽司,
超多糖朱古力!
今日好開 丫~~
好多謝葉嘅禮物!
我好中二^___________^`
諗起都偷偷地笑!
本身想大笑架`
費事人地以為我傻就吾好啦~ 
|
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 61 | »
|