無聊既日誌
=_="唔知有乜好講...
n87t34
暱稱: 林大
性別: 男
國家: 香港
地區: 南區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
第四天~~~
失去幹勁了嗎?
派卷orz
文章分類
全部 (32)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Ultimate
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 32
留言總數: 113
今日人氣: 2
累積人氣: 783
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 3 月 24 日  星期四   晴天


第四天~~~ 分類: 未分類

第四日

步入最後階段

呢幾日考既有好有壞啦

 

英文閱讀,化學:唔夠時間

中文閱讀,經濟:唔識做已bye

中文作文,英文聆聽:唔知做左d乜

數學,M1:唔樂觀

通識1卷,物理:簡單了結

 

總括而言:整體唔樂觀



2011 年 2 月 26 日  星期六   晴天


失去幹勁了嗎? 分類: 未分類

就快測驗周

休息既時間唔多喇

感覺早就失去左讀書既幹勁,無乜心情溫習

成績同功課不斷變差

呢個係不爭既事實

但依家就毫無上進心同奮鬥心

如何是好?

 

平時舒緩壓力,都會拎起結他

亂彈d野,彈到累就去訓

舒緩一下

但依家連呢種幹勁都冇喇...

係因為本身沒有幹勁可言

還是我對學業同音樂已經無興趣呢?

 

自問對人對事都好認真

總會做好自已既份內事

我知道自已要讀好書

入大學先有出路

但偏偏依家中五先發生咁多事

一日比一日忙

一日比一日辛苦

 

每日都想溫書,每日都想練歌

努力做功課

但全部都係得個想字

我根本無毅力

我只係想休息

但係總無機會

 

以往既我

上堂唔會點訓

但依家已經經常因為太累而訓左

好勉強先整得醒自已

究竟我發生乜事??

 

我連做功課都要用一段時間先落手做

相比以往差得很

以呢種狀態點撐???

我應該繼續努力,定係頹廢落去呢?

我雖然想著前者

但卻向住後者進發

點先可以將兩者交換位置?

我唔想再咁...



2011 年 1 月 26 日  星期三   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


2011 年 1 月 25 日  星期二   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


2011 年 1 月 19 日  星期三   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼: