朝早 個頭痛到咩咁...又嘔又暈 搞到番唔到學呢.. 冇得見傻豬...悶死 今日中文要背默...唔合格成課x5 你冇病痛呀?![名言] 成日係屋企hea... 背書...訓教.. 我冇番學講我壞話?!nonono... 話我扮病..一字記之曰-膠! 聽日忙死.. 買zip up買tee接傻豬去教會... 期待...