| 呢排好悶牙...>3<’’上堂無哂心情...*成日係到
諗野..比miss罵左好多次..luch time..
好無奈lo..牙恩佢地比乜寧叫左去陪佢..跟住我陪牙塋
la..點知去左音樂室..see到牙銘wo..
係到練歌...嘈到死牙..勁想走人wo..
牙塋又唔比牙..好悶又嘈wo...see到牙嫻同乜水好
咩...勁9野啦*勁唔想cC lo..哈哈*放左學..
牙sue.塋同細軒軒勁悶lo..
跟住諗左去食糖水la.點知乜寧想叫牙塋陪佢wo..
好采牙塋叻姐..話咩姐..牙sue.塋and我去食糖水
細軒軒無去到...>3<’’我地食完之後..牙塋話買d
野比細軒軒食....*係學校悶....><’’
5點幾就左hoem悶啦*6點幾比牙妹叫左去陪佢買野*
夜晚係到悶....勁多功課未做牙...哈哈*
叫人幫我做* >3<’’〕〕
|