|
2008 年 9 月 13 日 星期六
| 上課兩星期 | 對blog又愛又恨== 有時好想打d野上來.又有時唔想寫==..
上堂上左兩個星期啦,老師教中六的方法同中四、五好唔同,但幾有趣XD,上第一堂既通識-今日中國好後悔抄左個半張紙=.=早知一早係放底支筆話唔抄...第二堂個時雖然冇食到碗飯,但真係念到好多野.."食反"XD。通識科真是要狂念野..
不過每星期有8堂空堂真係...有d悶..尤其是星期二 3連堂空堂.....唉...
中史要讀得深入好多...要記多好多野..-v-..世史都係..d王室、地方名又長又易亂..全部都咩咩尼亞--不過都要加油啦^^...尤其是英文..好驚pass唔到..
ive hd既朋友都開左學..估唔到HD教既野差不多等於大學程度...重要係Dr教-v-...聽人講ive都係好嘈...原來hd係另外一回事///你們加油啦^^..
| | [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|