I hope someday I can say I have no regrets in my life.

2008 年 9 月 13 日  星期六

上課兩星期

      對blog又愛又恨== 有時好想打d野上來.又有時唔想寫==..

     上堂上左兩個星期啦,老師教中六的方法同中四、五好唔同,但幾有趣XD,上第一堂既通識-今日中國好後悔抄左個半張紙=.=早知一早係放底支筆話唔抄...第二堂個時雖然冇食到碗飯,但真係念到好多野.."食反"XD。通識科真是要狂念野..

     不過每星期有8堂空堂真係...有d悶..尤其是星期二 3連堂空堂.....唉...

      中史要讀得深入好多...要記多好多野..-v-..世史都係..d王室、地方名又長又易亂..全部都咩咩尼亞--不過都要加油啦^^...尤其是英文..好驚pass唔到..

     ive hd既朋友都開左學..估唔到HD教既野差不多等於大學程度...重要係Dr教-v-...聽人講ive都係好嘈...原來hd係另外一回事///你們加油啦^^..

  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 nam19 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





nam19
暱稱: 楠
性別: 男
國家: 香港
地區: 南區
日歷
最新文章
往日
成熟與幼稚
解壓音樂
Be positive
Who am I?
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
日誌統計
文章總數: 129
留言總數: 39
今日人氣: 0
累積人氣: 5131
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單