好耐冇打日記喇﹛痋捸G好多野都係呢一段時間變哂..
就例如我的home唔同左﹛@ 我的友伴唔同左﹛@ 我的心情變左..變到好似黎m咁燥=v=嘻!!!
今日係day2... PE堂...
有幾個考試..1. 30s