今日留係學校食
(聽聞係因為佢地想睇社籃)
一開頭我地估死黃寧趕唔趕到係1;15
又屋企番學校 + 食飯
你真屈機
咁都被你趕到
跟住林諭問我借紙巾
被死魚旦搶左
當籃球咁玩
仲被佢入左
好彩追得番
激死我
我地後面係奸總 桃桃 大廚 吳桂栓 麥子皓......
我唔係四奶呀
雖然有咁多兄弟同我一齊做四奶......
大廚問番我阿LU有冇搵嗰個
1A最靚仔嘅何鈞豪
我都唔知
我只係傳訊啫
我都唔知有冇「後續」
原來大廚唔識佢
lol
唔識都可以傾計
我為左拍手
將水樽扔左被林諭
我「隊」死左佢
(喊ing)
I give you my sincere apology.
So sorry , sir
XDD
|