日誌......
Nothing interesting^^
nameused
暱稱: 鄺銘
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
好友名單
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 5 月 11 日  星期二   晴天


LUNCH好好玩呀 分類: 未分類

今日留係學校食

(聽聞係因為佢地想睇社籃)

一開頭我地估死黃寧趕唔趕到係1;15

又屋企番學校 + 食飯

你真屈機

咁都被你趕到

 

跟住林諭問我借紙巾

被死魚旦搶左

當籃球咁玩

仲被佢入左

好彩追得番

激死我

 

我地後面係奸總 桃桃 大廚 吳桂栓 麥子皓......

我唔係四奶呀

雖然有咁多兄弟同我一齊做四奶......

 

大廚問番我阿LU有冇搵嗰個

1A最靚仔嘅何鈞豪

我都唔知

我只係傳訊啫

我都唔知有冇「後續」

原來大廚唔識佢

lol

唔識都可以傾計

我為左拍手

將水樽扔左被林諭

我「隊」死左佢

(喊ing)

I give you my sincere apology.

So sorry , sir

XDD

 

 

 

 






訪客留言 (返回 nameused 的日誌)


YaM_PoTaTo 於 2010-05-11 10:35 PM 發表:
搶1
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thx~
for comment
Posted at 2010-05-12 07:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





最新文章
番學la~
LA迪士尼及拉斯維加斯...
入學手續---醫務所 ...
Dublin High School ...
2010-08-05
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌統計
文章總數: 34
留言總數: 64
今日人氣: 10
累積人氣: 938