| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 24 日 星期四  |
2008 年 1 月 19 日 星期六  |
2008 年 1 月 15 日 星期二  |
| 2008-01-15 |
12月14日 hapi 晴
哈哈(;好開心ah;您打返黎同我地講返`soRI;)
係我地誤會咗;我地吾應該甘諗"
吾會再係甘嫁啦-3-我地會一定會玩得開開心心嫁xDD=]
=====================================================
12月15日 BAD 晴
好憎學校條女`x]
{收皮啦} |
| 刊登時間:2008-01-15 02:44 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 14 日 星期一  |
| 2008-01-14 |
男仔就一定要睇樣做FD嫁-3-
對`x]我係柒;我係吾令;我係乞人憎;
又怎樣-0-吹咩.我地真係傻-/\-
諗住真係揾到班真心對我地嘅男仔"
點知-0-只係我地一廂情願;
人地跟本就吾想同我地玩=)
好`x]吾想同我地做FD眯講lor.
眯吾好做lor;我地吾會逼你嫁`
可吾可以吾好再甘落去ah;)
放心啦.我地吾會再煩您地*
========================================
12月12日 BBQ 晴
今日去BBQ`hapi;)雖然得我地四丁友`
但係都玩得好開心`x]以後.我地女仔就要自己玩嫁啦.3.
吾會再理有無男仔;男仔們`.我地吾再需要您地嫁啦.
我地要加油ah;)
但,,,,今日呀珊同kOEY發生咗D爭執"
不過都無野嫁啦-3-
================================================ |
| 刊登時間:2008-01-14 02:47 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 7 日 星期一  |
| 2008-01-07 |
♥-kOEY BABY
♥-BABY CHUN
♥-LoVe_ShAN
♥-TING TING
♥ ♥♥♥:::我愛您們=]
還有還有"
♥-Na BABY
==================================
朋友"真的真的是最好的*
我寧願没有愛情}
我也要留住支誼xDD=]
最近發生的所有事情;)
是我們5個人的約定"
亦是我們的决定}
男生説的每一句説話///
都没有用了*""
我們不會再聽您地話(;
我們不要再像以前一樣*
您地要$$就問我地借"要食野就叫我們請"
您地到底當我們是甚麼!!?
今次,,,,我們不會心軟的了"
=============================================
♥-[您把我當做甚麼]-♥ |
| 刊登時間:2008-01-07 05:31 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 13 | »
|