最快的自殺方法是什麽?
跳樓?
服毒?
吞槍?
沖出馬路?
.....
以上都5係,,,請睇下面
..
就是挑釁死神....
阿婆是窮人就個個都知, 所以佢是住是天橋底.但是經濟差了很多, 就多左人住橋底.今 日又來了兩個新住客,一個是自閉的, 另一個就好暴粗, 見乜就踢乜....阿婆好驚出事, 所以佢又報警... 婆: 喂, 呢度是咪鳩鳩鳩? (呢度是咪999?) 警: 阿婆, 又是你呀, 你係咪玩野啊, 今次又乜事呀? 婆: 呢度有個自慰仔! (呢度有個自閉仔!) 警: 阿婆, 你都幾好艷......(閱讀全文)
話說戈個阿婆, 自從上次被差佬cut左線之後...就消聲匿跡左一排,但由於佢好窮...所 以就去左訓天橋底啦...有一日, 有兩個男人,各自帶自己既狗去散步, 一隻係外國果D 有毛狗,另一隻就係冇毛狗...佢地兩人都來到天橋底相遇,其中一個男人唔小心碰跌另 一個男人,於是佢地就嘈起上來, 要求對方賠個不是!佢地隻狗可能等得唔耐煩, 於是就 跑走左,跑到好鬼遠,最後唔見埋添!!因此果兩個男人......(閱讀全文)
從前有一個住係海邊的亞婆,有一日佢見到兩個人跳海,佢去救左其中一個人,而另一 個救唔到。咁佢就打999報警。電話一通, 婆婆:喂!系唔系鳩鳩鳩呀?(婆婆想問系唔999) 差佬:乜撚野鳩鳩鳩呀? 婆婆:有人屌"high"丫!(有人跳海) 差佬:人地屌西關你撚事呀? 婆婆:一個有鳩,一個無鳩呀!(一個有救,一個冇救) 差佬:屌西當然要一個有鳩,一個冇鳩嫁啦!!! 婆婆:無鳩的叫得好大聲......(閱讀全文)
呀婆見今日端午節, 特登叫哂D仔返黎做節, 仲專登出黎市區買海鮮, 買完Å之後經過維園, 見到咁多人六四聚會覺得好鬼過癮, 就走左去趁熱鬧,點知比人打左荷包, 咁都不特只, 仲比兩隻衰狗擔左袋海鮮TIM... 咁呀婆又梗係做番佢指定動作---報警腬......呀婆: 喂... 呢度係咪鳩鳩鳩 ( 999 ) 呀???警察: O下?! 呀婆.... 乜又係你呀??呀婆: 係呀...警察: 今......(閱讀全文)