今日勁Happy`
12:30出咗如心廣場
同2舅父佢功地食lunch,
d野都幾好味`
跟着,
就出咗去旺角shopping
買咗幾件靚衫~
同埋一個CATH KIDSTON ge袋,(下圖)
$570咋`
超抵lo`
and then
去咗sogo`
最尾去咗富豪酒店食buffet!
超好食呀~~~