今日PE堂踢波-3-''
不過仲衰過上堂打籃球...
跟住又玩馬騮''踢球''
早兒超好笑:D
玩極都係佢做馬騮-v-''
跟住上IS堂.
上上下堂早兒嗌我望下坐喺我對面嗰條友-李x翰.
跟住我望下佢...
笑到kai埋XD
原來佢攞左heidi個熊仔筆袋黎玩,
跟住佢棟起個熊仔筆袋,
然之後整隻熊仔個鼻.
早兒話之佢幫隻熊仔掹鼻毛
哈哈XDXD...
李x翰見到我同早兒喺到笑,o左xd
跟住我就係咁望住李x翰
又見到佢揸住熊仔隻手喺到fing下fing下...
哈哈XDXD...
未見過d人咁低能XDXD
嗰個人就係李x翰XDXD
lunch time食完飯之後去左english fun day...
聽埋晒d白痴歌...
o左...
跟住上eng堂, (孖堂-3-)
yan yan個2mins talk好正-v-''
成堂eng喺到做Ex
悶...-3-
今日總結:
估唔到原來李x翰係個白痴仔xd
|