| nancyyuki |
|
暱稱: Ying 性別: 女 國家: 香港 地區: 離島區 |
| MORE... |
|
2007 年 8 月 31 日 星期五  |
............  |
分類: 未分類 |
仲有兩天就番學
開始放暑假既時候
期求可以快d番學
但係現在就唔係咁想囉!
Oh my god!
都唔知點算?
|
|
|
韋 於 2007-09-03 09:45 PM 發表:
|
|
|
韋 於 2007-09-03 09:41 PM 發表:
|
|
|
凌&0 於 2007-09-01 08:27 AM 發表:
我都唔係幾想番學......因為我已經習慣左暑假的生活了
|
網主回覆
我都係! Posted at 2007-09-02 08:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
啤啤熊 於 2007-08-31 03:43 PM 發表:
|
網主回覆
我已經習慣左暑假的生活la  Posted at 2007-09-02 08:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|