| nancyyuki |
|
暱稱: Ying 性別: 女 國家: 香港 地區: 離島區 |
| MORE... |
|
2007 年 9 月 19 日 星期三  |
悶透!  |
分類: 未分類 |
e幾日,
發現教我既老師
教得好無聊!
勁想sleeping
班主任教數
又話要講多幾次
講離講去一樣ge野
我知有人唔明
但係講離講去一樣ge野
佢地都係唔明架la
究竟佢識唔識用第二種方法教架!
悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶
真係好想罵佢
"你識唔識教書架"
頁係好想前中一既math老師教我地呀!呀!呀!
阿sir,番來教la!Please
|
|
|
豬恩 於 2007-09-21 06:15 PM 發表:
|
|
|
韋 於 2007-09-19 09:52 PM 發表:
|
|
|
`♣YⓘNⓖ×婷♂♠〞 於 2007-09-19 06:58 PM 發表:
我都好想以前個呀SIR教返數學呀! 中二既堂..... 通通都好悶!!
|
網主回覆
yes  Posted at 2007-09-30 01:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
`♣YⓘNⓖ×婷♂♠〞 於 2007-09-19 06:49 PM 發表:
我都好想以前個呀SIR教返數學呀! 中二既堂..... 通通都好悶!!
|
|
|
fiona 於 2007-09-19 06:26 PM 發表:
我都好想麥sir番呢教~ 而家個果亞sir講極都唔明!!
|
網主回覆
yes
Posted at 2007-09-30 01:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
路人甲 於 2007-09-19 06:24 PM 發表:
|
|
|
凌&0 於 2007-09-19 06:22 PM 發表:
|
|
|