| nancyyuki |
|
暱稱: Ying 性別: 女 國家: 香港 地區: 離島區 |
| MORE... |
|
2007 年 10 月 2 日 星期二  |
| Yeah! |
分類: 未分類 |
今日上午好運
數學合格好yeah!
下午轉運
要我參加普通話電台
Oh! my god
仲要突擊英文課外讀默
|
|
|
KARY 於 2007-10-03 09:19 PM 發表:
Do u know who am I? long time no see , hope u remember me, anyway,you are good luck today , For mine ,i failed in my pth text last friday, so i got a punishment , so sad
cm for u
|
|
|
KARY 於 2007-10-03 09:18 PM 發表:
Do u know who am I? long time no see , hope u remember me, anyway,you are good luck today , For mine ,i failed in my pth text last friday, so i got a punishment , so sad
cm for u
|
|
|
。小☆草。 於 2007-10-03 08:52 PM 發表:
|
|
|
fiona 於 2007-10-03 08:36 PM 發表:
|
網主回覆
加油呀!  Posted at 2007-10-03 08:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
左治:) 於 2007-10-03 08:36 PM 發表:
hi* cm f0r y0u*=) 我其實都有blog-0- 我遲d俾你啦-3333333333-
|
網主回覆
好呀!thx 
Posted at 2007-10-03 08:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
韋 於 2007-10-03 08:33 PM 發表:
|
網主回覆
thx  Posted at 2007-10-03 08:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
魚 於 2007-10-03 07:33 PM 發表:
|
網主回覆
合格已經好好la
Posted at 2007-10-03 08:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
婷=) 於 2007-10-02 09:30 PM 發表:
你就好啦..
我數學唔合格T^T"
希望歷史唔好咁慘啦><"
|
網主回覆
你要繼續努力呀!  Posted at 2007-10-03 08:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
戀の公主 於 2007-10-02 09:00 PM 發表:
|
網主回覆
thx
Posted at 2007-10-03 08:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|