呵呵...................

2009 年 4 月 19 日  星期日   晴天


番學啦! 滿足 分類: 生活...PP..

聽日就番學啦!

好眼訓呀!

鳴鳴................未汁野大佬......






訪客留言 (返回 nanefion 的日誌)


jeannie22020 於 2009-04-21 02:23 PM 發表:
係丫...我拉左頭髮ma=]
拉左都有半年既=]
頭髮長!?xd
係丫...我會好好珍惜xd
c0mMenT"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cyk3815 於 2009-04-20 11:23 PM 發表:
哈哈.
我黎了..
你地學校真多功課 -v-''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



maggiechan97 於 2009-04-20 08:14 PM 發表:
c0mmEnT=]`
c0mmEnT=]`
c0mmEnT=]`
c0mmEnT=]`
c0mmEnT=]`
c0mmEnT=]`
c0mmEnT=]`
c0mmEnT=]`
c0mmEnT=]`
c0mmEnT=]`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jeannie22020 於 2009-04-20 05:10 PM 發表:
c0mMENt"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz
Posted at 2009-04-20 08:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]