|
2009 年 12 月 22 日 星期二  |
FUN dAY  |
分類: 未分類 |
成個半月冇打,,
是關很忙啊..!
點解今日咁fun呢?
因為蚊欣冇番學..xdd`..講少
要up相..^^
星期日同瑤b去 cut hair..;]
悲b都有出來,還有盧子子...
不過佢地去左錦田so各行各路..
之後剪完都4點
去千色影貼紙相...xdd`
瑤b戴左我頂冷帽,but超襯佢的..^^







惡搞...X]

呢張型呀..^^
BOB頭

我好想整bob頭..
之前買過假髮又唔靚
琴日終於整左
自己整都ok..^^
不過手世過是很差v_v
|
|