呵呵...................

2009 年 12 月 22 日  星期二   晴天


FUN dAY 愉快 分類: 未分類

成個半月冇打,,

是關很忙啊..!

點解今日咁fun呢?

因為蚊欣冇番學..xdd`..講少

要up相..^^

星期日同瑤b去 cut hair..;]

悲b都有出來,還有盧子子...

不過佢地去左錦田so各行各路..

之後剪完都4點

去千色影貼紙相...xdd`

瑤b戴左我頂冷帽,but超襯佢的..^^

  

 

 

惡搞...X]

 

呢張型呀..^^

 BOB頭

我好想整bob頭..

之前買過假髮又唔靚

琴日終於整左

自己整都ok..^^

不過手世過是很差v_v






訪客留言 (返回 nanefion 的日誌)


dream0202 於 2010-01-02 12:11 PM 發表:
Happy New Year!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YaNN520 於 2009-12-28 02:52 PM 發表:
c0mment(:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yanjai18 於 2009-12-26 03:34 PM 發表:
聖誕快樂^3^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



poonloklung 於 2009-12-25 11:04 PM 發表:
CM哇=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



michelle6b2 於 2009-12-24 11:49 PM 發表:
妤B.3.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chanangel 於 2009-12-24 06:42 PM 發表:
cm^____^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yanjai18 於 2009-12-24 05:40 PM 發表:
不知幾靚xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jessica_jccs 於 2009-12-24 09:10 AM 發表:
commENT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



carol1d04 於 2009-12-24 08:46 AM 發表:
comment;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chanyuetyung 於 2009-12-24 12:13 AM 發表:
cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]