暱稱: `♣迷上你不懂得分醜陋美麗*=]性別: 女國家: 香港地區: 東區
2007-09-04
無聊.今日番冇咩做過.
收錢.點名.收通告,.自我介紹.
就咁樣就係學校過佐4個鍾..
唔想座係前面呀..
下個學期中.英.數.要150分.總分300
要3科合格現可以升班..
點算呀..特別係英文..
我睇有可能要去補課啦//
講真一句..我對現在裡個班冇咩好感..
好想回到從前..
會到我同你相識果一日.
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 56 | »