嘩 爽牙 今日著住校服周街走 (and hoho and光
第一次禁爽 去到10點幾先走 (是p.m. 呵呵~
其實有一段時間係去睇戲 ..
套野以為第1and2輯好睇 第3輯都不會很差吧..
可惜.. 並非如此... (我諗大家都估到咩戲..
完全浪費我既時間 (機會成本:接近兩個鐘既時間and40元.. 讀左econ 拋下書包先
這種歡樂 不知還會否有下一次呢?
... 重看prism ark 第6次 仲未記得晒d角色d名... 都係唔睇住了 10月出左禁多新番... 淨係睇左prism ark... 都係睇下其他先
prism ark 角色:
我方:
哈啊維:男主角and騎士
普利西啊:女主角and騎士too..(好令女牙 >.<
神樂:弓手 (好型牙..
華鈴:教官and準劍士
霏露:魔法師(好可愛牙><
敵方:
地獄修女
暫時得知這麼多
待第二集
終於睇左prism ark 第一集
畫風同內容比我想像中好...(唔好諗錯隔離..
首ed好正
神樂好勁牙 ..
普利西亞好令女牙
等第二集中
搞左禁耐 終於開張lo (其實乜到冇整過~~~ 溜打的說
點解新開張冇花牌既 ... 難道被人遺忘了?? (冷~~~~