THE FIRST DAY...
今日係P仔去旅行之後GE 第一日...
今朝我一起身我就諗起P仔...真係神奇^_^!
我仲記得尋晚我要等到三點三十分之訓...
但我兩點幾就訓著左.................唔知P仔有冇好似我錦...搭緊飛機果時就訓著左呢?!
仲有呀!我記得夜晚落過場雨...唔G P仔有冇事呢?!
FANNY 話我好似做人地牙媽錦-__-;;
但係我真係好擔心P仔...
ARM ARM DINNER 完...諗緊佢係咪食緊飯呢?
係果邊有冇好野食呢?!又諗緊佢食完飯會做D乜...O3333O''
跟住我坐番埋位...就諗...唉...去到幾點P仔都唔ON...真係好寂寞.../______________________\''
因為我覺得同P仔MSN 係最開心GA\^O^/
P仔...記得SD D 相比我牙^_^!!
今日係錦做HW 消磨時間....悶''P仔唔ON 我更悶''
尋晚成功SD 左WHEN YOU'RE GONE 比你>WWW<''
我好開心...終於可以比你G 道我想同你講GE 野~
尋晚你ON 我真係爆開心!!!!!不過淨係傾得20分鐘...T___________________________________________T
只希望快D 過埋淨低GE 7日...