| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 2 月 11 日 星期日  |
冇去整朱古力,,,  |
|
冇去整朱古力牙~
未做晒hw嘛,,,仲有今晚要出去沙田食飯(尋日都要but去TP)
不過我去左大埔中心買新3,,,買左3樣野牙 本來仲買多對有筒既converse(bcoz我得冇筒既姐仔布鞋)
but最後冇買=="
要do hw la,,,
新年假好bc牙.......我又想同fd子出街+影相子,,,我又要番碧桂園(死啦,,,番親去都會肥左bcoz狂食野)
仲有..............爆多hw要做,,,
PS.發覺呢排成日見到小學d人,,,又見到梁主任,,,又見到yuki,,,又見到葉潔儀.............
 
|
| 刊登時間︰2007-02-11 04:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 31 日 星期三  |
好耐冇見,,,  |
|
好耐冇on,,,部腦總算開到下 但係又唔以話整好,,,
今日要多謝C+同珠珠既4仔書,,,靖靖同區區既kuromi銀包,,,樂欣既筆,,,加肥既四葉草錢aren't,,,
ceci既相架,,,正版雪華仔有價錢既電話繩,,,joanna既大鼻銀包..............................
 
|
| 刊登時間︰2007-01-31 12:48 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 42 | »
|