您已經停留了
Got'em Xanga Logger / TrackerSend Free Text MessagesFree Arcades GamesSend Free SMS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                             

                

 

 

   .+°暗戀別人的開心感覺,來得快,去得更快°o   
                                          
                
*。明知有些感覺不屬於自己,得與失都不容自己+..     
                         
   °己去追究,但總想盡力挽留。 °..Θ
 

      

 

 
 
natalie0803

暱稱: 愛上你是我的不幸
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

我的好友

     

       我的連結

 
bb_donaldduck
daniel
danny
daphne_0803
daphne_jo
gottem
in_yee
katy__xo
kid_ME7sueb
kpc_4inlove
ks_inin
lovemandy1993
lv_esther
ly_ronny


日誌分類

全部 (104)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 


RSS Feed
2006 年 5 月 23 日  星期二   晴天


憎人

今日有P.E堂

我地玩交換P.E衫

我同rebecca換

我做咗''愛社''

超好笑law!

而esther....

因為mandy ko唔肯換

so....esther被逼同angie換

then..rebecca話想同esther換

換咗之後...

rebecca sin 話唔想同esther換

因為果件係衫係angie

rebecca就發哂傻咁

仲要拉埋我落水

狂拉我件衫

搞到我露咗件底衫出嚟!

後尾rebecca又同esther換番!

超無奈law!

***********************************************************************

見到esther憎呀mathew

原來憎一個人係可以憎到去嚟個地步

尤其係自己鐘意

所以唔好咁容易去憎一個人

 

 

 



2006 年 5 月 22 日  星期一   晴天


真愛

今日放咗學

去咗esther屋企...樓下的會所play

打機呀!  超好玩呀!

 

之後就番屋企....

先去何廣....

同mandy & rebecca搭的

俾佢地屈咗我行我  $20  -__-

去何廣買波蘿冰

突然...

mandy ko問我

''你介唔介意我問你一條問題''

我話''介意''   再話''得 , 你問啦''

''你...係唔係鐘意朱奶?''

我過時好驚

''係呀! 不過係少少啫!''

我仲話我一定唔夠angie 爭!

我班有個人好煩

我做what...

佢又做what

超煩呀!

至於果個係who

大家就要諗吓la?

******************************************************************

開心的日子好快過

但係唔happy 的日子覺得永遠都未過!

我hope all people can find their lover!

包括我的好友-------esther & mandy & rebecca

hope 你地可以快D find your lover!

而我....

我都唔知我幾時sin 可以 find 到我的真愛

我都hope 你地可以 祝福我!

                                                                              我的真愛....是誰呢?

                                      

 

 

 

 

 

 

 



2006 年 5 月 21 日  星期日   晴天


我的好友

點解好的日子咁快過

中一的日子好快就過去la

係這段日子我過得好happy

因為有我最好的朋友----esther,rebecca,mandy

他們成日make我happy

尤其係esther

成日做一D令人以想不到的事

rebecca 呀...

5....

我覺得佢好有義氣

會help D fd 出氣

雖然會比佢鬧

但係我唔會有傷心呢種感覺

如果有日佢唔鬧人

我會覺得渾身唔自然

而mandy ko

我覺得佢....

我都唔知how  to say

佢嗰個樣

我化咗灰都認得

因為真係好好笑呀!

同埋佢同rebecca  鬧交嗰時超好笑

總之你地個個都係我的好好好好好好好好好朋友!

 



2006 年 5 月 20 日  星期六   晴天


奇蹟

今日係我手語既考試

''焦''早沒人叫我起身

遲咗少少!(唔緊要啦!)

温都無温過的我

考個時我竟然識wor!

個時我係度感謝神

跟住番咗團契

玩咗D game

都唔算無聊呀!

之後要help 佢地背經

都無咩人背(好傷心)-__-

得''廢柴''哥哥同呀東背

不過係mandy ko help呀東簽名

下次我要help呀東簽名^.^

之後落咗去打乒乓波

幾好玩呀!

''廢柴''哥哥同''長角''行咗過嚟搶我地乒乓波玩! -__-

咁我咪同rebecca 玩排球

點知個惡魔(Mrs Yip)嚟咗

係度問3問4

煩到X咁!

然後咪去曪

本來想去何廣

但係Esther 話想去旺中唱K

咁我地就去咗la!

又係唱Happy Hour

個個都驚唔夠$俾

我同mandy ko唔何知why?

好想唱Twins D舊歌

唱咗好多首

唱''我地的紀念冊''同埋''丟架''個時

有D想喊既feel

1來唔知係唔係首歌感動

2來唔知係唔係esther&mandy 狂咁話首歌感動

有D想喊既feel

so......

埋單個時

sin 發覺rebecca 走個時擺低張$50唔見咗!

而我攞銀包出嚟

又發覺唔見咗張$100(好慘呀!)

都唔知who 咁大整''估''

我拎張$50

esther拎得最多

幾百$

我地又好似上次咁

拎哂成副身家出嚟

esther又要行路番屋企

不過總會有奇蹟出現

esther 家姐又係旺中間Neway唱K

咁esther 又唔洗行路la!

*********************************************

世界上總會有奇蹟出現

大家唔洗咁灰!           

______________________________________________________

 

 

 

 



2006 年 5 月 19 日  星期五   晴天


今日係黑色星期五

今日我覺得係黑色星期五! >__<   

因為今日發生咗2件事

第1件係''焦''早

同我呀媽~~

好''慶''曪!

不過

我搭的個時祈禱

個心舒服好多(心理作用)>.<

第2件仲''慶''

成班搜書包(因為有人唔見野)(咪係隻duck 曪)

所有訓導teacher 都嚟哂

超多人bring X禁品番嚟

區太話未見過一年F.1係有咁多X禁品

仲多過F.4   (我覺得我地好勁)

我帶咗MP3番sch

緊係比人查到啦!

要write家長信wor

我一定唔會叫我呀媽write

最多咪自己write!

不過我覺得隻duck 係扮野曪

比人偷野wor

應該超唔 happy

但係佢.....

佢係度笑呀!

扮哂''蟹''咁

好憎佢呀!

                                              =口=

*****************************************************

Mrs Yip 好乞人憎呀!

always say 一 D好難聽的說話!

傷人自尊心!

如果佢可以唔say呢D難聽的說話

我覺得佢份人都ok 呀!

Mrs Yip

我hope you can 順利生BB (因為BB係無辜!)

仲有

Angie

我hope you can 同朱奶........

唔知why?

我有少少鐘意朱奶

唔知係唔係近排成日help Angie 留意朱奶

so.........

不過 如果我同Angie 爭

一定係Angie win

我......

下世啦!  d=-=b