今日係我手語既考試
''焦''早沒人叫我起身
遲咗少少!(唔緊要啦!)
温都無温過的我
考個時我竟然識wor!
個時我係度感謝神
跟住番咗團契
玩咗D game
都唔算無聊呀!
之後要help 佢地背經
都無咩人背(好傷心)-__-
得''廢柴''哥哥同呀東背
不過係mandy ko help呀東簽名
下次我要help呀東簽名^.^
之後落咗去打乒乓波
幾好玩呀!
''廢柴''哥哥同''長角''行咗過嚟搶我地乒乓波玩! -__-
咁我咪同rebecca 玩排球
點知個惡魔(Mrs Yip)嚟咗
係度問3問4
煩到X咁!
然後咪去曪
本來想去何廣
但係Esther 話想去旺中唱K
咁我地就去咗la!
又係唱Happy Hour
個個都驚唔夠$俾
我同mandy ko唔何知why?
好想唱Twins D舊歌
唱咗好多首
唱''我地的紀念冊''同埋''丟架''個時
有D想喊既feel
1來唔知係唔係首歌感動
2來唔知係唔係esther&mandy 狂咁話首歌感動
有D想喊既feel
so......
埋單個時
sin 發覺rebecca 走個時擺低張$50唔見咗!
而我攞銀包出嚟
又發覺唔見咗張$100(好慘呀!)
都唔知who 咁大整''估''
我拎張$50
esther拎得最多
幾百$
我地又好似上次咁
拎哂成副身家出嚟
esther又要行路番屋企
不過總會有奇蹟出現
esther 家姐又係旺中間Neway唱K
咁esther 又唔洗行路la!
*********************************************
世界上總會有奇蹟出現
大家唔洗咁灰!
______________________________________________________
|