今日上科學堂果陣時,我同兒寫野話豬頭...
我寫左屌你老母-.-
之後.我扮晒野俾左amy睇.之後叫amy俾佢.
叫amy同佢講.我係地下見到.拾左俾佢睇-.-
之後.佢睇完之後.佢開始估到係邊個做既.
佢好似睇到兒既字跡.之後就入左洗手間,
唔知佢係唔係去call馬!(佢好9)
仲想話俾mrs ng知!
我叫桂桂幫我拎返張野!佢都唔俾桂桂∼!
小息時間....
我叫青蛙子.幫我拎返.佢都唔俾.
淨係俾左青蛙子睇!
青蛙問佢:佢地話你會話俾.miss知喎?係咪架?(類似啦==)
andthat佢話我唔話啦!
(就算佢話左俾miss聽.我都唔驚.佢call馬.我都一樣唔會驚.佢有馬.我冇呀?我點解要驚佢呀?∼!)
andthat......
我想同你講.你要張野黎做乜撚野呀???你呀媽.仆街呀.,俾返我唔洗死呀???
依家全世界都人知我憎你架啦!!!
唔該.好心你.唔好係到扮撚晒野啦!粉皮!
我未試過咁憎一個人架.你係第1個!
封個no.1賤人俾你做呀!!!八婆!
我今日唔唱衰你...我就唔姓關.
你唔好以為自己好靚先得架.!wly都靚過你啦!
我忍左你好撚耐架啦!開學果陣又話自己有仔.
之後.我問返你有冇拍過拖..你又話冇!
咁你分明.就係講大話啦!!!
咁大個大話.你都講得出?
佩服囉∼又話...
如果cwk問你受唔受溝.你話受....
知醜嗎???佢話唔鍾意你呀!
冇水.都搵d尿照下自己個樣啦!!!楊豬敏小姐! |