能得利__之*!`'°靚靚日記…°-`||]°
I can’t believe a word you say.
natalie1019
暱稱: 能得利
性別: 女
國家: 香港
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
返學校玩.xd’
no topic!
7月第1次打日記
派晒卷啦!
考左卷啦!
文章分類
全部 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
adaaa
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 6 月 20 日  星期二   晴天


好開針呀! 分類: 未分類

哈哈/\/\

桂桂同細粒送左隻大頭ro俾我呀.

好開心呀!

隻ro好得意架!!!頭大身細.

個身入面.有似有d沙咁架.

果兩隻耳仔.fungfung下....好得意呀><

多謝桂桂同細粒!!!錫晒你地呀>3<

就你因為呢件事搞到桂桂破產-.-

sorry呀.桂桂!



2006 年 6 月 19 日  星期一   雨天


食!!!!!!! 分類: 未分類

今日考完中文.就同桂桂.青蛙子.嫻同細粒,

去食m記!食完m記之後.就返學校考口試.

之後.就返屋企.

冇咩特別事....

~完畢!



2006 年 6 月 16 日  星期五   晴天


今日考試! 不安 分類: 未分類

今日第一日考試.慘!冇溫過書><

個英文作文就ok,,

但係果d死人數學就.做得果7題!

仲要係唔知岩唔岩果隻!

睇黎我要努力d先得啦,.+油!!!

覆:(哥.amy.桂桂):多謝/\/\




2006 年 6 月 15 日  星期四   陰天


屌!!! 呆滯 分類: 未分類

今日上科學堂果陣時,我同兒寫野話豬頭...

我寫左屌你老母-.-

之後.我扮晒野俾左amy睇.之後叫amy俾佢.

叫amy同佢講.我係地下見到.拾左俾佢睇-.-

之後.佢睇完之後.佢開始估到係邊個做既.

佢好似睇到兒既字跡.之後就入左洗手間,

唔知佢係唔係去call馬!(佢好9)

仲想話俾mrs ng知!

我叫桂桂幫我拎返張野!佢都唔俾桂桂∼!

小息時間....

我叫青蛙子.幫我拎返.佢都唔俾.

淨係俾左青蛙子睇!

青蛙問佢:佢地話你會話俾.miss知喎?係咪架?(類似啦==)

andthat佢話我唔話啦!

(就算佢話左俾miss聽.我都唔驚.佢call馬.我都一樣唔會驚.佢有馬.我冇呀?我點解要驚佢呀?∼!)

andthat......

我想同你講.你要張野黎做乜撚野呀???你呀媽.仆街呀.,俾返我唔洗死呀???

依家全世界都人知我憎你架啦!!!

唔該.好心你.唔好係到扮撚晒野啦!粉皮!

我未試過咁憎一個人架.你係第1個!

封個no.1賤人俾你做呀!!!八婆!

我今日唔唱衰你...我就唔姓關.

你唔好以為自己好靚先得架.!wly都靚過你啦!

我忍左你好撚耐架啦!開學果陣又話自己有仔.

之後.我問返你有冇拍過拖..你又話冇!

咁你分明.就係講大話啦!!!

咁大個大話.你都講得出?

佩服囉∼又話...

如果cwk問你受唔受溝.你話受....

知醜嗎???佢話唔鍾意你呀!

冇水.都搵d尿照下自己個樣啦!!!楊豬敏小姐!



2006 年 6 月 14 日  星期三   陰天


好嬲>< 呆滯 分類: 未分類

今日青蛙生日(生日快樂)

同桂桂,細粒.青蛙,豬頭

去左行街!!!

點知個豬頭勁9喎!!!

叫桂桂送野俾佢送50蚊以上.

自己送俾桂桂就...20蚊!!!

食屎啦你!!!死賤精!

未見過你d咁既人呀.

屈人送貴野俾自己...

睇左請回!!!!