2009-11-o2`:)
金日又遊左去條魚屋企!3!`
又係玩玩玩;笑笑笑;heaheahea`-3-
四點閃上山;多謝條魚送我撘車jai`(k)
上到山;揾肥佬A3A`
又係玩玩玩;heaheahea`:)
肥佬八點走左=]
跟住我自己係間屋度鳩hea`-v-`
heahea下;呀媽打黎屌我`-w-
問我做咩仲唔番屋企!!;`
我話金日唔番`
因為我慈山間屋收唔到電話`
所以呀媽狂打黎`煩!_!`
跟住我呀媽打比條魚話!_!`
你是否我囡囡的b0yfriend!?;`=]
條魚話;係掛`
我聽到即刻笑左a3a`
到到十二點幾@v@`
我呀媽直接踩上慈山-33333-!!;`
跟住叫我番屋企!a!`
我喱個乖女梗係聽媽媽話啦a_a`
番左屋企`^3^
番到黎開q00za...`
原來有人要左我既相做q00za ic0n`=.=
又唔係靚!v!`
http://profile.qooza.hk/loving25
就係喱個a0a`
-end-`
|