腳指妹♥.
又糸我錯?
我叫你出你唔出`
你話吾想換3果d`
旦糸我返到屋企0n msn`
見到你話出左去l0r`好笑`
我仲記得我地以前好開心`一齊玩`
你又打下我又打下你`
我為過你喊`
抹走眼淚後`以為我和你會好小小`旦原來仲衰過之前`
我明白`我要的愛`會把我寵壞`像一個小孩`只懂在你懷裡壞`誰是你的那個唯一`原諒我懷疑自己`
算na`就當我冇識過你`
刀糸僾系老婆冰冰最好`
我愛你`
我恨你旦我還愛著你...
by:♥_芷芷`